מקור שריפת הענק במאה שערים – מאפיית מצות לא חוקית

לוחמי האש מדווחים על מספר דירות שבוערות וכעת הצוותים מבצעים פעולות כיבוי, וסריקות לאיתור לכודים
אבי יעקב 2 Comment on מקור שריפת הענק במאה שערים – מאפיית מצות לא חוקית

שריפת ענק משתווללת בשכונת מאה שערים בבניין בן 3 קומות • הדיירים פונו מהמקום, ובני זוג מבוגרים פונו לבית החולים במצב בינוני • כוחות ההצלה פועלים בצוותים מתוגברים, סכנה לקריסת המבנה • תיעוד ענק

צילום: מדברים תקשורת
לוחמי האש מדווחים על מספר דירות שבוערות וכעת הצוותים מבצעים פעולות כיבוי, וסריקות לאיתור לכודים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חמישה צוותי כיבוי הוזנקו לפני זמן קצר לשרפת ענק בבניין בשכונת מאה שערים בירושלים. לוחמי האש סורקים כעת במקום ומחפשים אחר לכודים. לפי עדכון המשטרה וכוחות ההצלה, שני נפגעים פונו במצב בינוני.

השרפה במבנה הבלתי יציב מהווה אתכר לא קל לכוחות ההצלה והחילוץ, שמגייסים צוותים גדולים לצורך הטיפול. חלק מגג רעפים קרס וקיימת סכנת קריסה נוספת. תושבים הגרים בסמיכות טוענים כי מקור השרפה הוא במאפיית מצות בלתי חוקית שפעלה במבנה.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: "מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' מעניקים טיפול ראשוני למספר נפגעים כתוצאה משאיפת עשן כתוצאה משריפה שפרצה בבניין מגורים בשכונת בתי ורשא/מאה שערים בירושלים. בשלב זה כלל הנפגעים בהכרה מלאה. כוחות גדולים של כיבוי אש בדרכם".

מדוברות כיבוי אש נמסר כי "לוחמי האש מדווחים על מספר דירות שבוערות וכעת הצוותים מבצעים פעולות כיבוי, וסריקות לאיתור לכודים". בכיבוי האש הוסיפו ואמרו כי יש חשש לקריסה של גג המבנה, מה שעשוי למנוע מהדיירים לשוב לבניין בשעות הקרובות.

"12 צוותי כיבוי בסיוע מנוף גבהים ורכבי אספקת מים פועלים בשריפת הבניין במאה שערים. מ"מ מפקד כבאות והצלה ירושלים טפסר אייל כהן נמצא במקום ומפקד על הכוחות. כמו כן הוזעקו לוחמי אש מהבית, וצוותים נוספים מבית שמש ויו"ש. הצוותים בשטח מדווחים שיש סכנת קריסה מיידית של חלק מהבניין. לוחמי האש באומץ וסיכון עצמי רב נכנסו למבנה הרעוע והבוער ומבצעים סריקות לאיתור לכודים, וכיבוי ועצירה של האש. עד כה לא אותרו לכודים או נפגעים בסריקות".

ממד"א נמסר: "בשעה 13:41 נמסר למד"א מרחב ירושלים על שריפה בדירה ברחוב בתי ורשה בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה גבר ואישה כבני 70 במצב קל-בינוני כשהם סובלים משאיפת עשן וכוויות בפלג גופם העליון. בשלב זה לא ידוע על נפגעים נוספים. כוחות מד"א מאבטחים במקום את פעולות הכיבוי. עדכון בהמשך במידת הצורך".

תמונות ווידאו: מדברים תקשורת, ניעסטר, דיווח ראשוני, דוברות המשטרה, דוברות כיבוי והצלה, זק"א ומד"א



2 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    למה לא זרקו טיטולים על אנשי הכיבוי הציוניים ?